找回密码
 立即注册
快捷导航
发帖
飘盘 聊天 资讯 萌图 漫画 动画 规则 帮助 手机客户端 新手指南
查看: 475|回复: 38

[其他更多] Warhammer~Feculent Gnarlmaw

[复制链接]

签到天数: 549 天

[LV.9]以坛为家II

302

主题

2

好友

3416

积分

风之精灵LV.2

Rank: 13Rank: 13Rank: 13

帖子
2717
雪点
5295
阅读权限
80
在线时间
780 小时
注册时间
2014-3-10
最后登录
2019-11-13
发表于 2019-7-11 12:03:41 | 显示全部楼层 |阅读模式
呢隻係我油warhammer最大隻嘅
我叫佢臭西樹






















签到天数: 2176 天

[LV.Master]伴坛终老

29

主题

5

好友

2万

积分

炎之精灵LV.3

Rank: 17Rank: 17Rank: 17Rank: 17Rank: 17

帖子
19857
雪点
2589
阅读权限
120
在线时间
3514 小时
注册时间
2013-3-22
最后登录
2019-11-13
发表于 2019-7-11 12:26:50 | 显示全部楼层
咁多颜色变化?
回复 支持 反对

使用道具 举报

签到天数: 657 天

[LV.9]以坛为家II

9

主题

2

好友

1651

积分

风之精灵LV.1

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

帖子
1011
雪点
7828
阅读权限
70
性别
在线时间
389 小时
注册时间
2016-6-1
最后登录
2019-11-11
发表于 2019-7-11 12:27:04 | 显示全部楼层
又有新嘢,似唔似寄生獸?
為何要工作
回复 支持 反对

使用道具 举报

签到天数: 105 天

[LV.6]常住居民II

11

主题

0

好友

1797

积分

风之精灵LV.1

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

帖子
1638
雪点
1460
阅读权限
70
性别
保密
在线时间
588 小时
注册时间
2014-5-21
最后登录
2019-11-9
发表于 2019-7-11 13:22:36 | 显示全部楼层 来自安卓客户端来自安卓客户端
好似好嘔心
飘雪动漫社★缤纷动漫☆创意未来!
回复 支持 反对

使用道具 举报

签到天数: 1176 天

[LV.10]以坛为家III

18

主题

1

好友

9605

积分

风之精灵LV.3

Rank: 15Rank: 15Rank: 15

帖子
9344
雪点
3072
阅读权限
90
在线时间
695 小时
注册时间
2016-3-13
最后登录
2019-11-13
发表于 2019-7-11 18:07:56 | 显示全部楼层
中間個口位又真係XD
飘雪动漫社★缤纷动漫☆创意未来!
回复 支持 反对

使用道具 举报

签到天数: 549 天

[LV.9]以坛为家II

302

主题

2

好友

3416

积分

风之精灵LV.2

Rank: 13Rank: 13Rank: 13

帖子
2717
雪点
5295
阅读权限
80
在线时间
780 小时
注册时间
2014-3-10
最后登录
2019-11-13
 楼主| 发表于 2019-7-11 19:01:50 | 显示全部楼层 来自安卓客户端来自安卓客户端
神之影 发表于 2019-7-11 12:26
咁多颜色变化?

係我嘅最好嘅作品,整咗成個禮拜
回复 支持 反对

使用道具 举报

签到天数: 549 天

[LV.9]以坛为家II

302

主题

2

好友

3416

积分

风之精灵LV.2

Rank: 13Rank: 13Rank: 13

帖子
2717
雪点
5295
阅读权限
80
在线时间
780 小时
注册时间
2014-3-10
最后登录
2019-11-13
 楼主| 发表于 2019-7-11 19:04:27 | 显示全部楼层 来自安卓客户端来自安卓客户端
lg369369 发表于 2019-7-11 13:22
好似好嘔心

就係要佢嘔心先正吖嘛
佢本身都咁嘔心啦,唔通我油到佢好Q咩
回复 支持 反对

使用道具 举报

签到天数: 549 天

[LV.9]以坛为家II

302

主题

2

好友

3416

积分

风之精灵LV.2

Rank: 13Rank: 13Rank: 13

帖子
2717
雪点
5295
阅读权限
80
在线时间
780 小时
注册时间
2014-3-10
最后登录
2019-11-13
 楼主| 发表于 2019-7-11 19:06:19 | 显示全部楼层 来自安卓客户端来自安卓客户端
hingchun 发表于 2019-7-11 18:07
中間個口位又真係XD

係唔係同個名好貼切呢
回复 支持 反对

使用道具 举报

签到天数: 549 天

[LV.9]以坛为家II

302

主题

2

好友

3416

积分

风之精灵LV.2

Rank: 13Rank: 13Rank: 13

帖子
2717
雪点
5295
阅读权限
80
在线时间
780 小时
注册时间
2014-3-10
最后登录
2019-11-13
 楼主| 发表于 2019-7-11 19:13:33 | 显示全部楼层 来自安卓客户端来自安卓客户端
jackieho 发表于 2019-7-11 12:27
又有新嘢,似唔似寄生獸?

一睇就知係臭西樹啦
回复 支持 反对

使用道具 举报

签到天数: 105 天

[LV.6]常住居民II

11

主题

0

好友

1797

积分

风之精灵LV.1

Rank: 8Rank: 8Rank: 8Rank: 8

帖子
1638
雪点
1460
阅读权限
70
性别
保密
在线时间
588 小时
注册时间
2014-5-21
最后登录
2019-11-9
发表于 2019-7-11 19:55:53 | 显示全部楼层 来自安卓客户端来自安卓客户端
ministry 发表于 2019-7-11 19:04
就係要佢嘔心先正吖嘛
佢本身都咁嘔心啦,唔通我油到佢好Q咩

好似白色傻人裡頭某部分模糊畫面
飘雪动漫社★缤纷动漫☆创意未来!
回复 支持 反对

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

下载客户端
安卓客户端 IOS客户端

快来加入我们吧!!

官方QQ群号

飘雪动漫社

Powered by Discuz! X3.4© 2001-2019 Comsenz Inc.

手机版| 小黑屋| Archiver| 粤梦缘

GMT+8, 2019-11-13 14:00 , Processed in 0.105582 second(s), 37 queries , MemCache On.